divendres, 11 de novembre del 2016

EXERCICI 9: SORTIDA A BCN

El dijous dia 03 de novembre, vam anar d'excursió a Barcelona per a visitar dues exposicions: la de Philippe Halsman i una altra al museu del MAC BA.




La exposiciò del Halsman em va agradar molt, sobre tot las seves fotografies amb Dalí. A més a més, la guia de la expo explicava molt bé la història de com feia les fotografies.





Una de les coses que em va trucar l'atenció va ser el llibre de The Frenchman. Era un llibre en el que hi havien preguntes d'un periodista i amb una foto de l'actor francès, Fernandel, li contestava. Em va semblar molt divertit i com em va interessar tant, el vaig buscar a Amazon i l'he comprat.



La exposició del MAC BA, també em va agradar, pero la vaig trobar una mica estranya, ja que era un edifici molt gran amb sales de diferents exposicions i les exposicions no eren molt normals de veure en un museu, però, tot i així, em va agradar molt. El que més em va impactar va ser
el pa pintat que travessava tota la sala.







Vaig comprar dues postals a la botiga del Caixa Forum com a record:





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada