divendres, 23 de desembre del 2016

EXERCICI 10: LUMINOGRAMES

El dia 14 de desembre, a la classe de cultura audiovisual, vam realitzar el exercici de luminogrames.

Els luminogrames es poden fer amb una càmara reflex i un trípode. La sala on els facis ha de estar completament a les fosques. Davant la càmara s'ha de posar algú amb una llanterna. Has de programar la càmara a una velocitat lenta, i el diafragma de la càmara tancat si no vols que es vegi el fons i més obert si vols que es vegi.

Quan hagis decidit la velocitat i el diafragma, clica al boto per fer la foto i la persona que te la llanterna, ja pot començar a dibuixar.


Aqui hi han alguns exemples que vam fer el meu grup i jo a classe amb la càmara fixa al trípode:

































I ara algunes de les que vaig fer jo aquell mateix dia a la meva habitació amb les llums de nadal i la càmara en moviment:













Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada