divendres, 2 de desembre del 2016

PROJECTE FINAL DE TRIMESTRE: RETRAT SURREALISTA

TÍTOL:  Tempus fugit

IDEES PRÈVIES: Abans de decidir l'idea final, vaig tindre moltes idees prèvies, per exemple, vaig tindre la idea de fer el retrat surrealista inspirat en John Stezaker, una de les meitats de la cara la meva germana i l'altre jo, però com amb totes les idees que vaig tindre, només la podia aplicar a un dels quatre retrats.
Vaig apuntar tots els artistes que la professora va dir, i les seves tècniques.
També vaig tindre una idea amb la meva germana i jo, i està explicada en la segona fotografia.
La idea se'm va acudir un dia que estava practicant amb el Photoshop i vaig trobar una foto meva de petita i ho vaig provar (tercera fotografia) i em va agradar.






COM HO HE FET: Com m'havia agradat la idea, vaig demanar a les persones a qui lis volia fer el projecte que em donessin una foto seva de petita i les vaig escanejar, quan les vaig tindre escanejades, vaig quedar amb elles i els hi vaig fer una foto ara.
A casa, vaig fer el fotomuntatge amb el Photoshop i em donava la sensació de que era molt pobre, així que al veure les flors del jardí, vaig pensar de que podria posar de marc de la fotografia la seva flor preferida, els hi vaig preguntar i les vaig posar.

QUE VULL EXPRESSAR: Volia expressar que el temps passa molt ràpid i veure com canvien físicament les persones.

VALORACIÓ PERSONAL: Em va agradar molt com em va quedar, però crec que podria haver millorat, ja que les fotografies de quan eren petites, al imprimir-les van quedar una mica pixelades.

VALORACIÓ GRUP-CLASSE: Crec que tota la classe va fer uns treballs molt originals i creatius, encara que hi havien alguns que es notaven que no s'ho havien treballat molt, però aixo va ser una minoria.

FOTOS FINALS:









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada